srijeda, 29. prosinca 2010.

TI SI...

Tako blizu, tako bitan,tako drag.Onaj do kojeg mi je stalo, kome verujem. Onaj ko mi je važan deo mog života, mog srca, duše.Onaj uz kojeg me vežu dobri i loši trenuci života, prošlost, sadašnjost. Onaj koji će uvek ostatku sveta biti jedna velika nepoznanica. Onaj koji me razume, pruži utehu, koji poznaje svaki deo moga života pa i mene samu. Onaj koji je bio tu kad su mi svi drugi okrenuli leđa , koji je bio iskren prema meni, pa čak i onda kad istinu nisam želela čuti. 

To si ti voljeni moj...prepoznaješ li se u svemu tome. Ti si ta celokupna osoba koju neizmerno cenim, volim, poštujem, koja mi je i onim najmanjim sitnicama dala tako mnogo. Svaki trenutak proveden sa tobom je neprocenjiv, nema cenu. Nema ni toga što bi moglo zameniti tebe, i sve to sa tobom, jer niko nije tako jedinstven kao ti...svojstven sebi...

1 komentar:

Pušač kurca kaže...

Jos erotskih prica i vrelih ispovesti mozete pronaci klikom ispod:

PUSENJE KURCA

DRKANJE KURCA

JEBANJE U GUZU

Uzivajte u citanju najnovijih i najboljih tekstova na nasem jeziku! ^.^